The essential role of inquiry in teaching and learning

Autores

DOI:

https://doi.org/10.22421/1517-7130/es.2022v23.ap

Palavras-chave:

Teaching, Learning, Health Sciences

Biografia do Autor

Stewart Paul Mennin, University of the Health Sciences

PhD. Professor adjunto na University of the Health Sciences. Bethesda, Estados Unidos da América

Referências

Bak P. (1996). How Nature Works: The science of self-organized criticality. 1st ed. New York: Springer Book Archive.

Harden R, Lilley P. The Eight Roles of the Medical Teacher. 1st ed. Amsterdam: Elsevier; 2018.

Kuhn TS. The Structure of Scientific Revolutions. 1st ed. Chicago: The University of Chicago Press; 1962.

Patterson L, Holladay R, Eoyang G. Radical rules for School: Adaptive Action for complex Change. 1st ed. Circle Pines: Human Systems Dynamics Institute; 2013.

Downloads

Publicado

2022-12-13

Como Citar

1.
Mennin SP. The essential role of inquiry in teaching and learning. Espac. Saude [Internet]. 13º de dezembro de 2022 [citado 16º de novembro de 2024];23. Disponível em: https://espacoparasaude.fpp.edu.br/index.php/espacosaude/article/view/908

Edição

Seção

Apresentação

Artigos Semelhantes

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 > >> 

Você também pode iniciar uma pesquisa avançada por similaridade para este artigo.